תוכן ענינים
  1. אקססוריז לבית בזול מומלץ ביותר לרכישת אונליין
  2. מה כדאי לשים לב אליו כשקונים אקססוריז לעיצוב הבית אונליין
  3. דעו את מגבלות הגודל שלכם
  4. בחרו פריטים בעלי משמעות
  5. קנו רק את מה שאתם אוהבים
  6. אקססוריז לבית בזול מומלצים 2024
  7. איך אפשר להוזיל את עלות האקססוריז בלי להתפשר על האיכות?
  8. לסיכום

אקססוריז לבית בזול מומלץ ביותר לרכישת אונליין

אקססוריז לבית בזול מומלץ ביותר לרכישת אונליין

כולם אוהבים לרענן דברים בבית שלהם - עד שאתם הולכים לבדוק ולראות כמה באמת הולך לעלות עיצוב מחדש של חדר השינה הקטן שלך. אבל אתם לא צריכים לרוקן את חשבון הבנק שלכם (או לשכוח מעיצוב החדרים ששמרתם בפינטרסט) כדי שכל זה יקרה. אתם רק צריכים לדעת היכן למצוא אקססוריז לבית בזול ובאיכות הטובה ביותר. לעתים קרובות, אפשר למצוא פריטים וסגנונות דומים בחנויות ידידותיות יותר לתקציב ובחנויות רהיטים זולות. חלק מהחנויות אפילו נושאות את המותגים היקרים יותר שאתם כבר אוהבים בהנחה גדולה. ויש הרבה מותגים שאולי מעולם לא שמעתם עליהם שנושאים פריטים במחירים נוחים ואיכותיים שתאהבו.

מה כדאי לשים לב אליו כשקונים אקססוריז לעיצוב הבית אונליין

אנו מבטיחים שקניית אביזרים עיצוב לבית אינה מרתיעה (או מחושבת) כפי שהיא עשויה להיראות. להלן הטיפים והטריקים שאנו נזכור כשאנחנו מחפשים את הפריטים המושלמים לפזר סביב המדפים והחללים שלנו.

דעו את מגבלות הגודל שלכם

הדבר הראשון שכדאי לעשות הוא למדוד את החלל בו אנו רוצים לשים את האביזרים ולא לבצע רכישות אימפולסיביות בלי מדידה. אם זה מדף, כדאי לבדוק את הגובה שלו וגם את גודל הרוחב המשוער שלו. ככה, אנחנו לא עושים את הטעות של לקנות משהו גבוה מדי או רחב מדי, משהו שאפילו לא יכול להתאים על המדף.

בחרו פריטים בעלי משמעות

אנחנו אוהבים מדף מעוצב בצורה מושלמת אבל אנחנו באמת אוהבים מדף מעוצב בצורה מושלמת שמספר סיפור על בעל הבית. נסו לשלב בעיצוב הבית פריטים שחשובים לסיפור שלכם, לנסיעות שלכם, לאנשים החשובים בחייכם וכדומה.

אתרים אלו יאפשרו לכם לעצב את הבית שלכם בזול ובמראה איכותי ואופנתי. מהחנויות שאתם סביר להניח שכבר פוקדים (Wayfair ואמזון) ועד למותגים שאפילו לא ידעתם שיש בהם מוצרים לבית, כאן תוכלו לגלות איפה ניתן לרכוש אקססוריז לבית אונליין ולעצב את הבית המסוגנן שתמיד חלמתם עליו. 

קנו רק את מה שאתם אוהבים

ואחרון חביב, קנו רק את מה שאתם אובססיביים לגביו ואל תקנו רק כדי לקנות. אקססוריז לבית מומלץ לקנות לא בדחף. נכון שמדובר במוצרים זולים יותר, אבל זול ועוד זול בסוף עולה ביוקר וזה לא שווה את זה אם הדברים האלו סתם יסתובבו לכם בבית ללא שום שימוש והכי גרוע אם תמצאו את עצמכם זורקים אותם אחרי כמה חודשים. עצרו וחכו לדברים שאתם בהחלט אוהבים כדי להבטיח שתאהבו אותם בעוד חודשים או אפילו שנים מעכשיו. אל תציבו דד-ליין על קבלת הפריטים הללו לחלל החדש שלכם, מציאת פריטים המתאימים לחשבון היא תהליך ולא יקרה בן לילה. ההמלצה שלנו היא להכניס מוצרים לסל, לחכות כמה ימים ולאחר מכן להיכנס שוב לאתר ולראות אם המוצרים ששמתם בסל עדיין מעניינים אתכם. 

AMAZON
באמזון לא תמצאו רק גאדג'טים מעולים וקטנים, אלא יש גם מגוון אפשרויות עיצוב וריהוט לבית של מגוון מותגים. לאמזון יש גם מותגי בית כמו Rivet - שלא לדבר על קולקציות של מעצבים כמו קו Now House של ג'ונתן אדלר.

שולחן צד עגול Rivet Meeks
שולחן צד עם סל אחסון בד, גובה 61 ס"מ, אגוז ושמנת
‎114.88‎‏$
AMAZON

Wayfair
זה לא משנה אם אתם מחפשים רהיטים, שטיחים, אמנות, אדניות, סלי אחסון או כל דבר אחר, לצורך העניין, כי כל מה שתצטרכו, בטוח תמצאו אותו ב-Wayfair - במגוון של סגנונות עיצוב, לא פחות. ובזכות מכירות כמעט קבועות, אתה תמיד תזכה בהרבה.

SHEIN
SheIn Home - כן, האתר הזה שאתם רואים בכל מקום עם בגדים זולים וחמודים מוכר גם כלי בית! למרבה המזל על יתרת הבנק שלנו, כלומר. אז אם שקלתם לבצע הזמנה ב-SheIn אבל רוצים הוכחה לכך שהאתר הזה באמת חצי הגון, אז אנחנו יכולים לאשר - כל מה שהזמנו משם הגיע נראה בדיוק כמו התמונות. מתאורה ועד מצעים, מדבקות קיר, שטיחים ועוד. ועם קוד ההנחה של SheIn, המותג הזה פשוט נעשה אפילו יותר ידידותי לארנק.

ETSY
Etsy עשוי לדרוש קצת יותר מאמץ כדי למצוא משהו מושלם מכיוון שכל הפריטים באתר נמכרים על ידי מוכרים בודדים ורובם בעבודת יד, אבל זה חצי מהכיף, שיהיו לכם דברים מקוריים שלא תראו בבתים אחרים. יש להם הכל, מיצירות אמנות, עיצוב ועד רהיטים - ואתה אפילו יכול לצבור כמה ממצאים עתיקים מתוקים.

שטיח ארוך רך
עבודת יד. חומרים: פוליאסטר
₪133.68
ETSY

אקססוריז לבית בזול מומלצים 2024

נרות

נרות הם דרך מצוינת להוסיף אווירה לביתכם. ניתן למצוא אותם במחירים סבירים בחנויות רבות.

נרות ריחניים לבית
יתרונות
- מוסיפים אווירה לבית
- מחיר סביר
חסרונות
עלולים להיות מסוכנים(השתמשו בנרות בזהירות, כבו אותם לפני יציאה מהחדר)
₪75
מרמלדה מרקט

סלים

 סלים הם דרך מצוינת לארגן את חפציכם בבית. ניתן למצוא אותם במחירים סבירים בחנויות רבות. 

סלסילה LUSTIGKURRE
סלסילה קלועה עבודת יד
יתרונות
- מאפשרת לארגן את חפציכם בבית בקלות ובסטייל
- מחיר סביר
חסרונות
עלולה לצבור לכלוך ואבק בקלות
₪79
איקאה

אגרטלים

אגרטלים הם דרך מצוינת להוסיף פרחים ויופי לביתכם. ניתן למצוא אותם במחירים זולים בחנויות רבות. 

אגרטל VANESSA
יתרונות
- מוסיף פרחים ויופי לבית
- מחיר סביר
חסרונות
עלול להישבר בקלות
₪50
מרמלדה מרקט

איך אפשר להוזיל את עלות האקססוריז בלי להתפשר על האיכות?

אחת הדרכים היא לרכוש מוצרים בשיטת "עשה זאת בעצמך", אם יש לך "ידיים טובות" תשקול ליצור אקססוריז לבית שלך במקום לקנות אותם. זו יכולה להיות דרך מהנה וחסכונית להוסיף נגיעות אישיות לעיצוב הבית שלך.

עוד דרך היא להתמקד לרכוש חצפים שיכולים לשרשת מספר מטרות, כגון קופסה דקורטיבית שיכולה לשמש גם לאחסון, או כרית שניתן להשתמש בה במספר חדרים בבית.

לסיכום

לא משנה אם אתם קונים מוצרים מיד שנייה, מוצרים חדשים או כאלו שאפילו לא ברשימה שלנו, הקפידו להסתכל על האותיות הקטנות של כל מוצר, במיוחד אם מדובר ברכישות גדולות. חשוב לרכוש מאתרים מוכרים ומהימנים שמציעים במידה מסוימת גם שירות לקוחות למקרה שמשהו בהזמנה ישתבש. גם באתרים כמו ETSY וEBAY בהם המוכרים הם אנשים שונים, יש באתרים הללו גם הגנה על הצרכן. לכן למדו את האתרים אליהם אתם נכנסים ובדקו את שירות הלקוחות, את הביקורות ואת איכות המוצרים כדי שבסופו של דבר זול באמת לא יעלה יקר יותר. בהצלחה רבה עם רכישת אקססוריז לבית בזול.